Op deze pagina geven we je hopelijk een heleboel duidelijkheid! Hier lees je onze antwoorden op veelvoorkomende vragen over onze website, verzending, retouren en service. staat jouw vraag er nou niet tussen? Op deze pagina zie je hoe je op een andere manier contact met ons kan opnemen!
wanneer wordt mijn pakket verzonden?
ik streef er naar om jouw bestelling binnen 24 uur in te pakken! Echter lukt dat mij niet altijd. hey, geen mens is perfect! Maar in de meeste gevallen heb jij je pakketje binnen 4 werkdagen in huis!
Krijg ik een track en trace code?
wanneer je de verzendmethode inclusief track en trace hebt gekozen, ontvang je na verzending je track en trace code op het email adres die je hebt ingevoerd bij het bestellen.
heb je voor de verzendmethode exclusief track en trace gekozen, dan ontvang je geen track en trace en word je verrast door je postbode!
wie zit er achter deze webshop?
Nou zeg wat leuk dat je naar me vraagt! Ik ben Mikki! Eigenaar van een eigen salon en helemaal fan van alles wat met nail art te maken heeft! Je kunt ons volgen via instagram.
hoe kan ik jullie bereiken?
Heb je een vraag over je bestelling? Of wil je gewoon even weten bij wie je wat bestelt? Neem dan een kijkje op onze contact pagina om contact op te nemen!
krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
ja! je krijgt wanneer je bestelling goed bij ons is doorgekomen altijd een bevestiging op het mailadres die je bij het bestellen hebt ingevuld. check hiervoor ook even je spam als je hem niet kan vinden in je inbox!
ik kan een bepaald product niet meer vinden
het assortiment verandert regelmatig, om zo altijd leuke nieuwe dingen te kunnen proberen! Echter zullen de go-to producten altijd blijven! Wil je een specifiek product bestellen? Neem dan even contact op!
versturen jullie ook in een brievenbuspakket?
Gezien de verzendkosten niet alleen bestaan uit de kosten die we maken door Post-nl, komt er ook bij dat ik je producten moet verwerken, inpakken en wegbrengen. daarom zijn de verzendkosten voor iedere bestelling hetzelfde.
hoe kan ik een product retour zenden?
Ben je niet tevreden met je producten omdat er iets kapot is, of niet de juiste kwaliteit? Dan kan je het beste even contact met ons opnemen. zo vinden we samen een juiste oplossing. Let op! ik vergoed de verzendkosten enkel wanneer ik een verkeerd of defect product heb geleverd.